Oppilasmaksut

Koulussamme on käytössä oppilasmaksu eli tukimaksu. Tukimaksujen avulla kannatusyhdistys mm. pitää yllä omistamaansa koulukiinteistöä. Koulun keräämät tukimaksut eivät ole vanhemmille pakollisia eivätkä lain mukaan perintäkelpoisia. Kannatusyhdistykselle ja koulun toimivuudelle ne ovat kuitenkin äärimmäisen tärkeitä.

Koulu toivoo kaikkien maksavan tukimaksut, jos se on taloudellisesti mahdollista. Luonnollisesti taloustilanne vaihtelee perheittäin. Toivomme kuitenkin, että tukimaksun tärkeys lapsen koululle ymmärretään ja se priorisoidaan korkealle.

Tukimaksujen maksaminen ei vaikuta oppilaaksiottoon tai oppilaanaoloon koulussa, eivätkä maksutiedot ole julkisia.

Vuonna 2023 maksut ovat yhdestä oppilaalta 70€/kk, kahdesta tai useammasta oppilaasta 90€/kk.

Tukimaksuista voi tehdä e-maksusopimuksen.